Polish (Poland)Deutsch (DE-CH-AT)Russian (CIS)English (United Kingdom)
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Menu Oferty

Przeszukaj Ofertę


Oferta

WARUNKI SPRZEDAŻY HURTOWEJ 2021/jesień-autumn


Wszystkie informacje zawarte  w Warunkach Sprzedaży Hurtowej JESIEŃ - AUTUMN 2021 skierowane są do odbiorców hurtowych zajmujących się sprzedażą roślin, szkółkarzy, sadowników, projektantów zieleni, architektów krajobrazu a także firm działających w zieleni miejskiej.

 

Sprzedaż hurtowa materiału szkółkarskiego (jesień-autumn 2021):

  • poniedziałek-piątek 07.30-15.30
  • sobota 07.30-13.30
  • niedziele i święta szkółka jest nieczynna

 

Praca biura (jesień-autumn 2021):

  • poniedziałek-piątek 07.30-15.30
  • sobota 07.30-13.30
  • niedziele i święta biuro jest nieczynne
  • wyceny: poniedziałek-piątek

 

 

1. Składanie zamówień/zapytań.

Wybierz dogodny sposób kontaktu:

  • osobiście (Gospodarstwo Szkółkarskie JURGIELEWICZ, Prętki 3, 14-500 Braniewo, Polska),
  • listownie (Gospodarstwo Szkółkarskie JURGIELEWICZ, Prętki 3, 14-500 Braniewo, Polska),
  • telefonicznie (tel. +48 605 581 314); dodatkowe numery kontaktowe w zakładce KONTAKT,
  • drogą elektroniczną (jurgielewicz@jurgielewicz.com.pl).

 

2. Kolejność realizowania zamówień.

  • Zamówienia realizowane są według kolejności ich wpłynięcia oraz aktualnej dostępności roślin.

 

3. Cena, vat i warunki płatności.

  • Podane w ofercie ceny są cenami hurtowymi netto loco szkółka i nie zawierają kosztów transportu. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w trakcie trwania sezonu,
  • Na produkty roślinne obowiązuje 8% stawka vat,
  • Zapłata za zakupiony towar następuje w chwili odebrania/dostarczenia roślin; obowiązująca forma płatności: gotówka oraz przelew (po wcześniejszych uzgodnieniach).

 

4. Transport zakupionych roślin.

  • Po wcześniejszych uzgodnieniach istnieje możliwość transportu zakupionych roślin, koszt dostarczenia zależy od wielkości zamówienia i odległości,

 

5. Reklamacje.

  • Twoje uwagi są dla nas ważne, dzięki nim stajemy się lepsi - dla Ciebie!

 

6. Informacje dodatkowe.

  • Nie znalazłeś poszukiwanej rośliny, skontaktuj się z nami, postaramy się pomóc.

 

7. Nie prowadzimy sprzedaży wysyłkowej.

 

Dobrze trafiłeś, jesteśmy gotowi do współpracy!